miercuri, 7 mai 2014

Prima lecție de înot... de anul acesta!

Deși am început numărătoarea inversă până la instalarea oficială a verii, abia acum simțim cu adevărat căldura înviorătoare a primăverii.
Vremea rece și ploioasă ne-a ținut prea mult timp "între cei patru pereți ", iar gândul la o evadare plutește în aer, făcându-ne complici, mari și mici deopotrivă!

Zis și făcut, ne-am împachetat lucrușoarele și am lăsat în urmă grădinița, spunându-i, însă, că vom reveni curând, mai pus pe șotii ca oricând!


Ne-am pus cu toții de acord să fructificăm la maxim energia debordantă care ne caracterizează, așa că am plecat cu toate pânzele sus spre primul nostru curs de înot de anul acesta...

Pe locuri...


Fiți gata...


Start!!!


Cu rabdare, și cei mai puțin îndrăzneți fac cunoștință cu apa...


...și nu se mai satură de înot...


Am venit să ne distrăm, să învățăm să înotăm...


Și-acum la grădi înapoi plecăm...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu